4 oktober

Du är omogen, jag är mogen. Jag vill hitta på saker, du vill lana. osv..
Jag älskar dig, men vi är nog lite för olika.
Man kan påverka andra människors sätt. Men inte ändra på dem så mycket som jag har försökt med.
Du ska veta att jag älskar dig även fast du äter med keps och luva på, även fast du röker som en skorsten, även fast du blir tjurig lite för ofta, även fast du köper saker som du sedan ångrar och även fast du är bortskämd.
Men det var ditt beslut den här gången. Och jag kan inte påverka det nu, du får höra av dig när du vill prata. För så fort jag börjar prata med dig om något som jag inser är viktigt så vänder du ryggen till o går hellre iväg för dig själv o tjurar. Och kallar mig för massa ord, som idiot och jääävla idiot osv. Varför ska jag behöva ta sånt för? När jag bara vill prata med dig om något viktigt....
Ditt val, ditt beslut, din ångest.
Gud vad allting kan förändras från en dag till en annan.

Jag fyller år om 6 dagar. (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0