23 September, 09

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen. Och den här gången bättre än någonsin!
Och för er som inte vem vet jag är .. Jag heter Tindra-Amanda. Jag fyller 17 år den 10 oktober, vilket är snart, jippi! Jag bor hos min mamma i Stockholm. Min pojkvän bor i Bollnäs så jag åker upp dit då och då. Mina intressen är att dansa, sjunga och åka snowboard. Går första året i musikal på st eriks. Ska egentligen gå andra året, men skolan har inte vart ett omtyckt ställe av mig. Har strulat lite till och från. Men för övrigt så är jag en helt underbar tjej. Jag är väldigt snäll, glad och hjälpsam. Är oftast en solstråle, men när jag har pms så råder jag dig att hålla dig på avstånd. ;]

Jag tänkte faktist inte skriva något långt inlägg ikväll. Tänkte bara visa att jag är back liksom. Har dessutom förändrats ganska så mycket sen sist jag bloggade här... Då handlade mina inlägg mest om festande och sex. Nu kommer bloggen handla om allt förutom det. För jag har slutat dricka alkohol och jag har t o m slutat röka. Hade aldrig kunnat föreställa mig själv som en icke rökare, för jag kommer inte ens ihåg när jag började röka. Herregud... Rätt så sjukt när man tänker efter.
Men nu är jag en nytto människa. För kaffe, läsk och godis klassas vell inte som onyttigt ? :] 



Kommentarer
Postat av: Malin

Du är duktig du tindra:D men tycker du kan dricka lite ibland:P haha, men det kommer gå jätte bra för dig gumman:D pööss på dig<3

2009-09-29 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0