28 September

Försov mig imorse. Mamma kommer in i mitt rum vid tio (då jag skulle börjat) och väcker mig och så säger hon "godmorgon gumman, jag vet att du skulle gått upp vid 8. Men du såg så trött ut innan du la dig igår så jag ville inte väcka dig". Snäll mamma va? Lite skillnad från pappa som skulle komma med disktrasan i mitt ansikte om jag inte flög upp på stört efter alarmsignalens första pip. 

Missade dansen nu men det spelar inte så stor roll för jag kan den. Ska försöka hinna till svenskan, bläää. Efter skolan så ska jag bygga muskler i gymmet, sväääeettt


Ps; Lili & sussie-oh mama.. ( älskar den, tönt jag vet.. )
jag(bli inte förvånade om jag dyker upp med brunt hår snart.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0