30 September

Hade det trevligt hos Mike med Linnea. Hemvägen var dock lite mindre trevlig. Jag åkte till Alvik med Linnea, vi åt på donken, för vi var hungriga som satan. Efter det så tog vi bussen mot spånga därifrån, Linnea gick av lite innan Spånga. Från Spånga så fick jag vänta på min buss i några minuter. Vi var 4st på bussen när den åkte från Spånga mot Vällingby. Den ena personen gick av tidigt. Då var det alltså jag, en man i 40 års åldern och en (skum) utländsk kille i 25 års åldern kvar på bussen. Jag kände hur den skumma killen satt och sneglade på mig då och då. Och satt o kollade på mig på mottsatt sida från där jag satt, ( det speglade sig i fönstret, så jag syntes bra.) Jag tyckte att han verkade skum. Så jag låtsades att jag skulle gå av. Liksom reste mig upp.. Då gjorde han det OCKSÅ!! Så jag satte mig igen och förstod att var jag än skulle gå av så skulle han gå efter mig. Jag åkte förbi min hållplats och väntade på att mannen som var runt 40 skulle gå av så jag kunde gå av IHOP med honom. Han gick som tur var av en busshållsplats efter min. Jag gick fram till honom och viskade "- Killen som går bakom oss förföljer mig och kommer skada mig."
Så jag gick med mannen hela vägen till dörren, han var verkligen hur snäll som helst som gick med mig. Som tur var så vek den skumma killen av en bit innan min huslänga. Han hade svarta skinnhandskar med nitar på vid knogarna. Keps och mössa, han hade ett ärr på kinden och var skäggig, hår som gick till axlarna.
Våldtäckter är vanligast på våren och hösten.
Våren= Tjejer börjar klä sig i mindre kläder och det gör killarna lite brunstiga.
Hösten= Killar som inte har fått något på sommaren blir tokiga när tjejer börjar klä på sig mer kläder.
Tänk om jag hade vart själv på bussen tillsammans med honom, då hade det vart riktigt obehagligt. Fast det var det iof redan... USH: (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0